poniedziałek, 31 października 2011

dawno...

oj, dawno mnie tu nie było :( i dawno temu odbyła się ta podróż, która została właśnie 'oscrapowana'. To jeden z naszych intensywnych wypadów (ten szczególny - bo z Bartusiem 'w drodze'), podczas których każdą chwilę staramy się wykorzystać na maksa, żeby zwiedzić i doświadczyć jak najwięcej. Dużo pięknych rzeczy wtedy zobaczyliśmy...

Właściwie to nie wiem, czy ktoś tu w ogóle bywa (bo ja rzadko, niestety), ale skoro już udało mi się zmobilizować (a z mobilizacją u mnie ostatnio kiepsko) i skoro udało mi się schwytać wolną chwilę (z którymi u mnie ostatnio całkiem źle) - to trzeba to upamiętnić, bo nie wiadomo, kiedy będzie następny raz ;)
Jeśli ktoś zajrzy - gorąco pozdrawiam z czeluści scrapowego niebytu ;)

A albumik wyszedł taki:

















31 komentarzy:

asica.p pisze...

Kochana ja tu czekałam:)cudny albumik
pozdrawiam serdecznie i bywaj częściej:***

Lili pisze...

cała Ty:) czyli suuuper:)

Unknown pisze...

Album wyszedł piękny.
Ja zaglądałam i czekałam na nowy wpis ;o))

Lena Wz pisze...

Powzdychałam sobie... album szałowy :-) Pięknie dobrane dodatki :-)

Unknown pisze...

ahhh piekny album. az sie rozmarzylam!! :D
zazdroszcze albumowego talentu, u mnie z tym kiepsko :D
xxxx
marysza

Monika Skrzypek pisze...

jak nie zagląda, skoro zagląda:-)
Album świetny, widzę, ze Rzym się najbardziej po nim rozpanoszył :-)

Ludkasz pisze...

Piękny ten album:)

MonaGee pisze...

Boże, Kasia, no nareszcie, wszelki duch!!!! Album piekny, delikatny i taki włoski. cudne zdjęcia. ogóleni calością się napawam!!!!

Anna-Maria pisze...

ja tu bywam kochana zawsze jak pojawia się coś nowego!!!!

poza tym piękny album i kocham miłością niezmierną Italię :)

i tęskno za Tobą... ale może jakoś niespodziewanie pojawię siew Krakowie i zmuszę Cię do spotkania :)
... na wiosnę :) ahahaha
buziole!!!

Ewik21 pisze...

nareszcieeee jesteś !!!!!! Albumik śliczny idę jeszcze raz pooglądac detale !!!! czekam na więcej ))))

Ania z poddasza pisze...

Ty masz wątpliwości czy ktoś tu zagląda? Wątpisz w nas. Nu nu nu.

Album cudowny :)

Magda Bolinska pisze...

od zawsze uwielbiam Twoje albumy i z wielka przyjemnoscia do Ciebie zagladam :))

:**

Niebiesko_Oka pisze...

Album jak zwykle cudny!
Piękne zdjęcia w fantastycznej oprawie :).
Koniecznie częściej musisz wychodzić z tego scrapowego niebytu ;P.

Berberis pisze...

świetny albumik!!!!

ważka pisze...

rety!!!!!
Czemu ja dopiero teraz tutaj trafiłam??!!
Album jest przecudowny!!!
oniemiałam!

Piękna pamiątka podróży, i te przekładane karty!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Rozumiem, że zostaniesz tu już na dłużej :P
Album jest fantastyczny!!!
:*

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jestem , jestem i ja!
:DDDD
PRZECUDNY albumik!!!

Guriana pisze...

Kocham Włochy i kocham Twoje albumy...wracaj częściej!!:))

Jaszmurka pisze...

Booooże jak ja za Tobą tęskniłam! Cudny album! ♥

Dawaj częściej znaki życia! :*

OriBella pisze...

Świetny album, ale wiadomo, u Ciebie tylko takie są:)Pozdrawiam:)

Flora pisze...

TY ŻYJESZ!! ale się cieszę, że nawet coś tam dłubiesz kochana... UWIELBIAM miłością dozgonną Twoje scrapowanie... Wpadnij kiedyś na kawę z chłopakami, co?

Jaszmurka pisze...

khem khem 8)
(przewracam oczami)

Drycha pisze...

znowu Cię nie ma....

Majka Moller pisze...

Cudny album! Piękne detale, fantastycznie zgrane kolory - no i tematyka... bella Italia :)

HomeScrapHome pisze...

Kasiu, gdzie jesteś? Come back!!

Ajgacia pisze...

cudny ten albumik, reke mistrza widac

HomeScrapHome pisze...

Zakładam, że Twoja długa nieobecność wynika z faktu, iż ciężko pracujesz nad nowym albumem, i gdy znów się pokażesz, to będziemy mieć wysyp! No taką mam nadzieję...

backtolife pisze...

swietna praca !!!

fafarfalla pisze...

cudny album i cudna podróż... ech...
pozdrawiam serdecznie :)

K.C. pisze...

Wracaj kochana! Tęsknię za Twoimi pracami!

Drycha pisze...

no i nie ma bloga, no :/