niedziela, 18 stycznia 2009

ogród zaklęty...

czyli wpis do wędrującego albumu Ewy (Temat: "Pamiętajcie o ogrodach...")... Tym razem bez zdjęcia, ale za to z tekstem w roli głównej (fragment pięknego wiersza B. Leśmiana)... Technika? Hmm... Mieszana (tło - inky layers, serwetki, naklejki, wydruki, rub-onsy, wytłoczka po jajkach, gaza, patyczki, itd...)- czyżby mixed media? ;) Chciałam, żeby był nastrojowy, trochę romantyczny, trochę tajemniczy - żeby klimatem pasował do Ewy, którą wprawdzie słabo znam, ale przeczuwam, że to dusza romantyczna :) Mam nadzieję, że właścicielce wędrownika mój wpis spodoba się choć w części tak, jak mnie spodobał się Jej wpis u mnie :)


ogród zaklęty :



detale:

26 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

iem... już wiem, że Twoje prace obowiązkowo trzeba macać na żywo...

Tyle tam zakamarków... warstw...

a to gniazdko o_O

mmmmrrr

Anonimowy pisze...

Jestem pod wrażeniem!!! Jak zwykle zresztą:)I bardzo żałuję, że to nie mój wędrownoczek. Ach.....

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Przepiękny wpis!!! :)

gulka pisze...

o matko, zaczarowany..jestem pod wrażeniem

Anonimowy pisze...

Ten wpis jest zaklęty. Bezdyskusyjnie!!! Jestem oczarowana!!!!!

minimysz pisze...

Piękny :)
Z "Tajemniczym ogrodem" mi się kojarzy...

aaaasssssaaaaa pisze...

powtórzę po Jasz Twoje dzieła koniecznie trzeba macać. faktury, kolory, wszystkie dodatki, techniki to uczta dla oka i łapek;)

Nowalinka pisze...

Ech, nie wytrzymam z Tobą ;)
Czarujesz nieziemsko swoimi pracami....zdecydowanie do zmacania na żywo, bo wiem, że żadne zdjęcie nie odda całego uroku Twoich prac :))
Cudne!!

Olga Heldwein pisze...

super ...... uwielniam ta przesterzen i wilowymiarowosc u ciebe....

mamuta pisze...

Coś pięknego, czarodziejskiego ...

Nos już wkładam w monitor ...

Może kiedyś uda się zmacać...

finnabair pisze...

absolutnie cudowny...nie dość, że kolorystyka przepiękna to jeszcze te wszystkie detale...mrrrr........

decomarta pisze...

Faktycznie ogrod zaklęty, tajemniczy wręcz. Piękna, mistyczna wręcz kolorystyka. I ta dziurka od klucza...

asia wu pisze...

To gniazdo! Zresztą cały wpis jest wyjątkowy, magiczny, taki K_majowy ;) Podziwiam Twoje prace niezmiennie i żałuję, że nie będę mieć kawałka Ciebie w moich wędrownikach.

Zapraszam do siebie na muzyczne wyzwanie.

finnabair pisze...

auuuuuuuuuuuu takk sobie powyć przyszłam

annqaa pisze...

Urocza strona:)
Na więcej słów mnie nie stać... tylko siedzieć i podziwiać:)

Pozdrawiam

Abrakadabra pisze...

Zjawiskowy... szkoda, że nie mogę go dotknąć...

RosaliaArt pisze...

cudowny ten twój ogród!!!!
zapraszam do siebie po odbiór nagrody

taja.85 pisze...

Świetny wpis, rzeczywiście romantycznie.

a.batory pisze...

pięknyyyyyyyyy

a to ten co z Chwilką maziałaś? ;DD

EWA pisze...

Ojej!! Jak pięknie!!! Dziękuję z całego serca !!! Już się cieszę na spotkanie z moim wędrowniczkiem!! Będę mogła macać dotykać i podziwiać!!:) I stety-niestety(zależy dla kogo :):)) JESTEM NIEPOPRAWNĄ ROMANTYCZKĄ:):):):):):)i bardzo mi się to podoba :):):):)

rudlis pisze...

Maju, u Ciebie cokolwiek napisać to za mało aby wyrazić swój zachwyt dlatego zapraszam po odbiór należnej nagrody :)))

Maugo pisze...

Kuecze ty to potrafisz tworzyc. Tez bym tak chciala ale ni cholera nie wychdzi :) Mialam okazje zmacac twoje prace na spotkaniu krakowskim i jestem zachwycona :) Zdolna kobieta jestes!

SentiMenti pisze...

chciałabym się znaleźć w tym ogrodzie...

na moim blogu czeka na Ciebie wyróżnienie, zapraszam

Berberis pisze...

zapiera dech w piersi - świetna praca!!
***
zapraszam do mnie na bloga i udziału w zabie JEDYNE

Berberis pisze...

zapiera dech w piersi - świetna praca!!
***
zapraszam do mnie na bloga i udziału w zabie JEDYNE

Nulka pisze...

haloooooo

puk puk

:*