środa, 16 lutego 2011

wpadam na chwilkę ;)

z refleksją wielce odkrywczą, że ferie to mega fajna sprawa... przeczytałam 5 książek, zjeździłam na nartach ponad 100km, naładowałam akumulatory, no i... albumik zrobiłam ;) nomen omen - dla chwilki :) Na zdjęciach pierwsze dwa tygodnie życia ujmującego Szymcia, który obecnie jest już dojrzałym siedmiomiesięcznym facetem z prawdziwymi włosami i filozoficznym spojrzeniem... Ciocia ma refleks, nie ma co...

Ściskam wszystkich, którzy o mnie pamiętają, mobilizują... Życzę miłego oglądania i liczę na wyrozumiałość (pół roku przerwy miałam,yhh)

okładka:



i cała reszta:












25 komentarzy:

Monika Skrzypek pisze...

Tak jak myślałam - wewnętrze równie wspaniałe, co zewnętrze:-))

SteelGirl pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
SteelGirl pisze...

Świetny;)

MonaGee pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
jakie piękny
śliczny
nic nie widac przerwy w scrapowaniu
aaaaaaaaaaa

cały twoj kmajowy!

Madzioza pisze...

Jaki piękny! Uwielbiam takie dzieła.

Madzioza pisze...

Piekny albumik. Każda strona do wielokrotnego oglądania:)

asica.p pisze...

omg omg jak sie ciesze ze Cie widze:)))))))
albumik miodzio!!!wpadaj czesciej:)

Tores- pisze...

Wróciłaś!!! Zostań!!!
Album jak zwykle cudny i natychający, zaraz jeszcze raz obejrzę, z nosem w monitorze, żeby nie pominąć żadnego szczegółu.

Nordstjerna pisze...

O, jak fajnie, k_maja wróciła! :-)
Z pięknym albumem, który znowu będę oglądać tam i z powrotem.

chwilka13 pisze...

"mój ci on" :****
jeszcze raz dzięki, kochana!

rudlis pisze...

Piękny! Zresztą wszystko co wychodzi spod Twoich zdolnych rączek :)

coco.nut pisze...

z wprawy na szczęście nie wyszłaś! super albumik!!!


i OGROMNIE się cieszę, że znów działasz, stęskniłam się ogromnie za twoimi pracami!!!

Alexandra pisze...

Świetny album :)
PIĘKNY!!!

Jaszmurka pisze...

Jeeeny jak ja się za Tobą stęskniłam! Strasznie strasznie! ♥

Album jak zawsze w pytunię! Tobie żadna przerwa nie zaszkodzi yhyhyhy

buziol! :*:*

gulka pisze...

album przepiękny i strasznie mi brakuje k_majkowych prac :)

agnieszka pisze...

brakuje mi Ciebie :**
album jak zawsze suuuper, szcześciara z tej naszej Chwilki :)

Guriana pisze...

dobrze Cie znowu oglądać!!!:)))

BETIK pisze...

O mały włos byłabym przeoczyła Twój powrót!!!! Powtórzę za dziewczynami: bardzo tu Ciebie brakuje!!! Mam nadzieję, że będziesz odtąd częściej wpadać:) Powrót w wielkim stylu! Album cudny. Zaraz biegnę oglądać szczegółowo. Pozdrawiam:)

Berberis pisze...

cudny albumik!!!!

Zielona pisze...

I znów można się "natychać" u Ciebie :) Bardzo się cieszę :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

No już wracaj, wracaj do nas!
Obłędny albumik, jak zawsze, jesteś w szczytowej formie :)

Kamila pisze...

Kasiu - dobrze, ze jesteś !! piękny albumik :) nie znikaj już dobrze??

RosaliaArt pisze...

jak mogłam przegapić twój wpis po takiej przerwie!! absolutnie niedopuszczalne!!!! albumik jest słodki, taki twój, brakowało w blogowym świecie twoich prac

Tusia Lech pisze...

Fantastyczny jest! Uwielbiam albumy z różnymi kartami, a nie wszystkimi jednakowymi :)

Anonimowy pisze...

Kasia, jesteś debesciara!!
Normalnie kiedy Ty na to jeszcze czas znajdujesz?!

Przesliczny albumik
Pozdrawiam Justi :*